16 lutego 2012

Conchiglioni, czyli makaron muszelki z farszem szpinakowym




Zainspirowałam się zdjęciem z opakowania tego makaronu. Nigdy nie robiłam conchiglioni a przecież dania z tym makaronem wyglądają bardzo efektownie:)
Mój obiad przygotowałam w 15 minut.

Składniki:
- opakowanie makaronu Conchiglioni (u mnie po 6 muszelek na osobę)
- pół kostki sera feta (polecam z koziego mleka,ma wyrazisty i kwaśny smak)
- 2 łyżki serka śmietankowego
- cebula
- 2 ząbki czosnku
- 200 g świeżego szpinaku
- pieprz, sól

Wstawić makaron i gotować około 10-15 min. Należy uważać by nie naruszyć kształtu.
Szpinak z serkami zmiksować za pomocą blendera lub malaksera.
Posiekaną cebulę i czosnek podsmażyć na łyżce oliwy, następnie wrzucić nasz serek szpinakowy, całość wymieszać i doprawić pieprzem i solą.
Ugotowane muszelki układać na talerzu i do każdej nakładać farsz za pomocą łyżeczki.
Podaje z sosem pomidorowym*.


Sos pomidorowy: puszkę pomidorów miksuję, doprawiam i podgrzewam w małym rondelku.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam szpinak, bardzo apetyczne danie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wypada też z pastą zrobionż z bakłażana i pieczarek ( smażę bakłażana z pieczarkami i czerwoną cebulką, potem bzzz w blenderze i nadziewam makaron) :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Bardzo mnie to motywuję do działania :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...