5 lutego 2012

Spaghetti z zielonym pesto


Pewnie nie raz robiliście podobne danie, szybkie ( takie lubię najbardziej :), proste i naprawdę smaczne. Makaron, brokuły, zielone szparagi, feta bądź kozi ser i piękne zielone pesto z rukoli.
Spróbujcie zrobić pesto w domu a już nigdy nie kupicie gotowego!

Składniki na 4 porcje:
- ulubiony makaron
- główka brokuła
- zielone szparagi - około 10 sztuk
- pół kostki sera feta
- świeża rukola ( u mnie 100 g)
- oliwa
- ząbek czosnku
- sól morska, pieprz
- pół szklanki śmietany



Ponadto orzeszki piniowe lub włoskie -ja pominęłam-alergia :(

Wstawiamy makaron i gotujemy al dente. Ja w tym czasie gotuje brokuły i szparagi na parze, kładąc je w durszlaku nad garnkiem z makaronem.
Następnie przygotowujemy nasze pesto. Umytą i osuszoną rukolę, czosnek, (orzeszki) oliwę i sól morską miksujemy w blenderze.
Ugotowany makaron odcedzamy i zostawiamy w garnku.
Do pesto dodajemy śmietankę, do makaronu wrzucamy warzywa i wszystko razem mieszamy.
Gotowe danie przekładamy na talerz i posypujemy fetą.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Bardzo mnie to motywuję do działania :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...