17 marca 2012

Zielone babeczki z kremem





Tak na prawdę to najzwyklejszy przepis na babeczki-muffinki. Zostało mi trochę barwnika po wczorajszych ciastkach a St. Patrick's Day jeszcze się nie skończył. W ten o to sposób powstały banalnie proste babeczki na podwieczorek.

Na 12 babeczek:
- 125 g masła
- 125 g mąki
- pół szklanki cukru
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 2 jajka
- 2 łyżki kakao
- ekstrakt waniliowy
- barwnik (ja użyłam w żelu)

Na krem:
- 200 ml śmietanki kremówki
- 100 g serka śmietankowego typu philadelphia
- 5 łyżek cukru pudru
- barwnik

Składniki na ciasto: utrzeć cukier z masłem, następnie dodać jajka, barwnik, ekstrakt i dalej ucierać.W osobnej misce przesiać mąkę z kakao i proszkiem do pieczenia. Połączyć wszystko delikatnie mieszając.
Piec w papilotkach lub specjalnej foremce przez 15-20 minut w 200 stopniach.

Krem: Ubić kremówkę na bardzo sztywną, dodać barwnik, cukier puder, serek i delikatnie wymieszać.
Ostudzone babeczki udekorować kremem i koniecznie schłodzić w lodówce. Wtedy krem stężeje.

Smacznego!

7 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Bardzo mnie to motywuję do działania :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...