22 lutego 2012

Jajko sadzone w toście


Pomysł na śniadanko, przydatny jeśli macie w domu niejadki.
Albo jeśli chcecie zrobić niespodziankę dla bliskiej osóbki i przygotować śniadanie do łóżka :)

Potrzebujemy :
- chleb tostowy
- jajka
- masło
- sól, pieprz
- szczypiorek

Na patelni rozpuszczamy masło. W każdej kromce chleba za pomocą szklanki lub foremki do ciastek ( u mnie serduszko, widać? ) wykrajamy środek. Kładziemy chleb na rozgrzanym maśle, smażymy z jednej strony, przekładamy na drugą i wbijamy do środka tosta jajko. Smażymy kilka minut na średnim ogniu. Posypujemy solą. pieprzem i szczypiorkiem. I już :)

Smacznego!

3 komentarze:

  1. zawsze strasznie mi się podobały, ale ja niestety z jajkami sadzonymi jestem pokłócona odkąd pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Bardzo mnie to motywuję do działania :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...